Search

Modlitwa za ojczyznę - prace uczniów

Nasze modlitwy:

Zuzanna Łyko

Roksana Łyko

Natalia B

Milena Gehrke

Mateusz Lipczyński

Maciej Mentzweld

Kamil Heiman

Jakub Gramowski

Artur Makowski

OD PROJEKTU DO REALIZACJI. ARCHITEKCI 2A I ICH BUDOWLE.

Uczniowie klasy 2a po powrocie ze świątecznej przerwy, realizowali blok tematyczny „Od projektu do realizacji”. Na jednych z zajęć wcielili się w zawód architekta i budowali przeróżne konstrukcje wykorzystując w swej pracy słomki, plastelinę, papier oraz własną kreatywność. Tak powstało między innymi: boisko, mosty, nowoczesne projekty domów, stajnia wraz z jej mieszkańcem - koniem, meble domowe takie jak krzesło, stół, a nawet plac budowy z dźwigiem.

Małgorzata Jaroszyk

 

Czytaj więcej: OD PROJEKTU DO REALIZACJI. ARCHITEKCI 2A I ICH BUDOWLE.

MUZYKA W KADRZE I W ETERZE

 

Uczniowie oddziału siódmego na lekcji muzyki tworzyli sceny filmowe według planu:

1. Słuchali wybranych utworów.

2. Oglądając sytuacje przedstawione na zdjęciach, mieli wybrać jedną z fotografii i kierując się nastrojem słuchanej muzyki wyobrażali sobie, co wydarzyło się chwilę wcześniej lub później.

3. Mieli za zadanie napisać do wymyślonej sceny krótki scenariusz, w którym mogły znaleźć się dialogi. Rozgrywające się w scenariuszu zdarzenia miały mieć swoje odzwierciedlenie w muzyce.

A oto rezultaty podjętej inicjatywy. Uczniowie nie tylko napisali scenariusze, ale również nakręcili na podstawie jednego z nich film, który może nie zdobędzie „Oscara”, ale z pewnością zdobył uznanie i duże brawa od rówieśników, którzy docenili kunszt formy i podjętą pracę. Ale przecież najważniejsza była tu dobra zabawa. Gratuluję.

Małgorzata Jaroszyk

 

Wiosna 3D

Strefy krajobrazowe ziemi – prace uczniów klasy VI B

Lekcje przyrody - nuda, czy może wreszcie, coś ciekawego? ;-)  Dla mnie, dla „Biolożki” , bądź chemiczki, jak to woli było to kolejne ciekawe doświadczenia.  Dlaczego? Bo tym razem „Ludkowie”  w toku lekcji wiedli prym, a ja sprawowałam jedynie pieczę „opiekuna merytorycznego”.   Dzięki temu mogłam się przekonać się, a raczej upewnić,   że kreatywność  „Ludka jest dość spora. Zadaniem uczniów było  wykonanie posteru – plakatu dotyczącej wylosowanej strefy krajobrazowej ziemi.  Technika wykonania prac była dowolna, a głównym kryterium ocen prac była ich wartość merytoryczna:  opisanie warunków klimatycznych i ukształtowania terenu oraz występowania typowej dla danej strefy gatunków fauny i flory.  Poniżej prezentujemy efekty naszych prac.