Search

Konkurs Mały Ratownik

25 kwietnia odbyła się II edycja konkursu dla klas VI "Mały ratownik". Głównym celem konkursu było zapoznanie uczniów, zarówno z teorią jak i praktyką z zakresu I pomocy przedmedycznej. Wcześniej, uczniowie klas VI zostali odpowiednio przeszkoleni przez nauczycieli wychowania fizycznego, dzięki czemu wykazali się wysokimi umiejętnościami z zakresu I pomocy - część teoretyczna i praktyczna wypadła zdecydowanie lepiej niż w roku ubiegłym.

 

Czytaj więcej: Konkurs Mały Ratownik

Podsumowanie konkursów - wyniki

Dzień Ziemi był dobrą okazją do podsumowani  wszelkich działań związanych  z realizacją projektu przyrodniczo-leśnego "JESTEŚMY PRZYJACIÓŁMI LASU I JEGO MIESZKAŃCÓW". Uczniowie zaangażowali się w różne konkursy zaproponowane przez organizatorów projektu. Dnia 19 marca odbył się „Konkurs o lesie”, w którym uczestniczyli uczniowie klas V-VI: I miejsce zdobył Miłosz Hajt z klasy Vb oraz równorzędne kolejne miejsca zajęli następujący uczniowie: Monika Mocarska z klasy Vic, Ewa Kowalska z klasy Vb. Paulina Bałaga z klasy Vb i Franciszek Olejniczak z Vc

W konkursie plastycznym pt „Szkoła przyjazna ptakom" zwyciężyły prace: I m.Sandra Marcinkiewicz, II m. Sara Wiśniewska, III m. Julia Salej i Natalia Wypich.

W konkursie fotograficznym na temat: „Ptaki przy karmniku” przyznano trzy równorzędne nagrody; Maciejowi Strzałkowskiemu z klasy IVc,  Anastazji Popiołek z klasy III i Jakubowi Gramowskiemu z klasy I b.

 

Czytaj więcej: Podsumowanie konkursów - wyniki

DZIEŃ ZIEMI

W naszej szkole 23 kwietnia odbył się apel z okazji Dnia Ziemi. Zwrócono uwagę na stan otaczającego nas środowiska, na spustoszenia jakich dokonuje człowiek na swojej planecie, jakie są tego skutki i jak można tę sytuację zmienić. W ten sposób dołączamy do przyjaciół Ziemi i uczymy się razem, jak dbać o „nasz dom”.

 

Czytaj więcej: DZIEŃ ZIEMI

„MATEMATYCZNY CZAR PAR”

24 kwietnia w naszej szkole odbyła się pierwsza edycja  konkursu „MATEMATYCZNY CZAR PAR”. Matematyka przeniesiona na grunt znanych i lubianych gier i zabaw stała się źródłem doskonałej zabawy. Wzięły w nim udział po dwie pary z klas 4-5. Było osiem stanowisk, przy których dzieci wykorzystywały swoje umiejętności i wiadomości z zakresu matematyki praktycznej. Przy każdym stanowisku siedział „ekspert” z klasy 6 którego zadaniem było wyjaśnienie zasad, sprawdzenie prawidłowości udzielonej odpowiedzi i przydzielenie odpowiedniej liczby punktów. Każdy punkt, który zdobyła para oznaczał jeden cukierek dla uczestników z danej klasy. Na każde zadanie przeznaczono 8 minut.

 

Czytaj więcej: „MATEMATYCZNY CZAR PAR”

„English Spelling Master”

23 kwietnia chętni uczniowie z klas V i VI przystąpili do konkursu z języka angielskiego „English Spelling Master”. Celem konkursu było zwrócenie uwagi na poprawną pisownię wyrazów i zdań w języku angielskim usłyszanych podczas dyktanda, które zakresem materiału obejmowało program nauczania klas IV-VI. Uczestnicy sprostali przygotowanym zadaniom. Po sprawdzeniu prac uczniów jury wyłoniło laureatów konkursu.

 

Czytaj więcej: „English Spelling Master”